W dobie powszechnej cyfryzacji przejście od dokumentacji papierowej do elektronicznej jest nie tylko naturalnym krokiem pozwalającym na usprawnienie działalności kancelarii prawnej i zdobycie przewagi konkurencyjnej, ale wręcz staje się koniecznością uwzględniając, że konkurencja również podejmuje podobne kroki.
Zwykłe skanowanie akt sprawy i pism procesowych pozwala co prawda uniknąć dźwigania tomów akt, ale już nie pozwala na przykład na przeszukiwanie tekstowe treści dokumentów czy na ich i klasyfikację.
Niezależnie od digitalizacji papierowej dokumentacji procesowej, obecnie coraz więcej materiału dowodowego udostępnianego jest w formie elektronicznej,
np. poczta email, pliki dokumentów, itp.
Czy Państwa kancelaria dysponuje odpowiednimi narzędziami informatycznymi pozwalającymi na efektywne gromadzenie, klasyfikowanie oraz przeszukiwanie takiego materiału dowodowego?
Wspieramy klientów w następujących obszarach:
- Digitalizacja dokumentacji papierowej (skanowanie i rozpoznawanie tekstu)
- Konfiguracja cyfrowej platformy do zarządzania materiałem dowodowym,
w tym efektywnego wyszukiwania według szerokiego spektrum zadanych kryteriów - Zapewnienie zdalnego dostępu do akt sprawy dla wielu użytkowników
- Bieżąca pomoc i wsparcie techniczne w korzystaniu z platformy przeglądowej